Teslimat ve İade
ALICI, işbu Ön Bilgilendirme Formu'nu elektronik ortamda kabul ederek, taraflar arasında akdedilecek olan mesafeli satış sözleşmesinin akdinden önce, satıcı iletişim bilgileri, siparişi verilen ürünlerin özellikleri, vergiler dahil ürün fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerinin SATICI tarafından kendisine tam, doğru ve eksiksiz bir şekilde sağlandığını teyit etmektedir.
MADDE 1. SATICI BİLGİLERİ
ÜNVANI
: Sivriler
Mobilya
MERKEZ
ADRESİ : Mehmet
Akif Caddesi No:61-87-89-93 ŞİRİNYER/İZMİR
TELEFON
: 0850 304 18
95
E-POSTA
ADRESİ : [email protected]
MADDE 2. ALICI BİLGİLERİ
ADI
SOYADI:
ADRESİ:
TELEFON:
E-POSTA
ADRESİ:
ALICI, işbu
maddede verdiği bilgilerin doğru ve kendisine ait olduğunu kabul eder. Verilen adres bilgileri ile ALICI'ya
ulaşılamaması durumunda SATICI'nın sorumluluğu bulunmayacaktır ve bundan dolayı tüm sorumluluk ALICI'ya ait
olacaktır.
MADDE 3. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLER
Mesafeli
satış sözleşmesine konu olan ürün/ürünlerin adı, kodu (cinsi, türü, modeli, rengi), miktarı,satış bedeli aşağıdaki
gibidir:
ÜRÜN | BİRİM FİYAT (TL) | ADET | TOPLAM (TL) |
---|---|---|---|
ÖDEME TOPLAMI (KDV DAHİL) |
MADDE 4. TESLİMAT DETAYLARI
ÜRÜN,
ALICI'nın belirttiği teslimat adresine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, paketlenmiş ve sağlam olarak,
siparişin onaylandığı tarih itibariyle internet sitesinde belirtilen teslimat süresi içerisinde teslim edilir.
Savaş, doğal afet, ayaklanma, grev, lokavt, sel, yangın, deprem gibi SATICI’nın herhangi bir kusuru olmaksızın
ortaya çıkan ve makul önlemlerle engelleyemeyeceği hallerde bu süre uzayabilir. Teslim anında ALICI'nın adresinde
bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu
nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve
giderlerden SATICI sorumlu değildir. ÜRÜN, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek
kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Adalara, denizaşırı yerlere ve Yurdışına
teslimat yapılamamaktadır. Stokta hazır bulunmaksızın ALICI'nın isteği doğrultusunda hazırlanmaya başlanan; stokta
hazır olmaması sebebiyle ALICI'nın siparişi akabinde üretime geçilen ürünler haricindeki ürünlerin teslim süreleri
mevzuatta belirlenen süreler dahilinde olacaktır. Sivriler dağıtım merkezlerine uzak mesafedeki bölgelere yapılacak
teslimatlarda ilgili ilçeye en yakın dağıtım merkezinin ilgili ilçeye uzaklığına göre hesaplanarak belirlenen
tarife üzerinden uzak mesafe teslimat ücreti alınabilmektedir. Her bir il ve ilçenin ücret tarifesi Sivriler
internet sitesinde yer alan Destek Merkezi’nde Teslimat Detayları bölümünde tablo olarak gösterilmektedir.
Gösterilen tutar sipariş esnasında otomatik olarak sipariş bedeline eklenir. Sipariş onaylanmadan ALICI’dan
herhangi bir ücret tahsil edilmez.
NAKLİYELİ
ÜRÜNLER TESLİMATI: Planlanan
teslimat tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Teslimat
planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel durumlar dışında değişiklik yapılmaz. Teslimat
günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi verilir. ALICI’nın özel durumu veya belirtilen
adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14 gün sonrası için
yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için SATICI ekstra nakliye ücreti talep eder. Kurulum içeren
nakliyeli teslimatlarda, kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum ayarlanmaz. Teslimat
sonrası talep edilecek kurulum hizmeti için ALICI’nın kurulum hizmetini ayrıca satın alması gerekmektedir.Teslimat
sırasında bir problem fark edilmesi durumunda, problemin teslimat ekibi tarafından sağlanacak teslimat formunda
ALICI tarafından belirtilmesi gerekir. Binada yük asansörü olmaması, teslimat adresinin altıncı kat üzerinde
olması, ürünün bina içine veya merdivene sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk
ALICI’ya aittir.
KARGOLU
ÜRÜNLER TESLİMATI: Kargo
ile gönderilecek ürünleriniz ise kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve e-posta
yoluyla sizinle paylaşılır. Hacmi 30 desi ve üzeri olan paketler kargo firmalarının tabi olduğu yasal mevzuatlar
gereği bina kapısında teslim edilir. ALICI, ÜRÜN'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN'de kargodan
kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla
sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. Kargo firmalarının prosedürleri gereğince teslimat
yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve
ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması
gerekecektir. Aksi takdirde ürün bedeli ALICI’ya iade edilecek ve sipariş iptali gerçekleştirilecektir.
Sivriler’nin nakliye ekipleri tarafından yapılmayan, kargo ve lojistik firmalarıyla yapılan teslimatlarda teslimat
süreleri kargo ve lojistik firmalarının teslimat sürelerine ve rotalarına göre değişkenlik
gösterebilmektedir.
KURULUM
SATIN ALMA OPSİYONLU ÜRÜNLER HİZMETİ TESLİMATI: Kurulumu
müşteriye ait olan ürünlerde ek kurulum hizmeti satın alınmış ise ÜRÜN teslim edildikten en geç yedi (7) iş günü
içerisinde kurulum hizmeti planlanır. Planlanan hizmet tarihinden 1-3 gün önce SMS veya arama yoluyla ALICI’ya
ulaşılır ve ALICI’nın onayı alınır. Hizmet planları sistem tarafından otomatik olarak hazırlandığı için özel
durumlar dışında değişiklik yapılmaz. Kurulum günü, kurulum için gelmeden önce gün içerisinde aranıp bilgi
verilir. Ek kurulum hizmeti alınan ürünün, kurulum hizmeti gelmeden önce açılıp kontrol edilmesi ALICI’nın
sorumluluğundadır. Kurulum hizmetinden önce üründe bir kusur varsa tamamlanmış olması önemlidir. Ek kurulum
hizmeti ile kurulmuş ürünlerin iadesi durumunda ürünün yeniden demonte yapılması ALICI’ya aittir. Banyo dolabı
lavabosu, mutfak dolabı tezgahı vb. gibi tesisat veya avize, aplik vb. gibi elektrik bağlantısı gerektiren kurulum
işlemleri Sivriler tarafından yapılamaz.
MADDE 5. CAYMA HAKKI VE BU HAKKIN KULLANILAMAYACAĞI HALLER
5.1.
ALICI, sipariş verdiği ve işbu Ön Bilgilendirme ile onayladığı ürün/ürünlerin kendisine veya bildirdiği adreste
bulunan kişiye tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde ilgili mevzuat uyarınca kendisine tanınan cayma
hakkını kullanabilir. ALICI'nın cayma hakkını kullanabilmesi için bu süre içerisinde SATICI'ya yazılı veya müşteri
hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak bildirimde bulunması, ürün/ürünlerin 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması
Hakkında Kanun ve 27.11.2014 tarihli Resmi Gazete'de yayınlanmış olan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nde
belirlenen cayma hakkının kullanılamayacağı ürünlerden olmaması veya mutat kullanım dışında ürünün yeniden satışa
sunulmasını engelleyecek nitelikte bir hasara uğramamış olması ve bu şekilde kullanılmamış olması
şarttır.
5.2. Cayma
hakkı süresinin belirlenmesinde, tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, ALICI’nın veya ALICI
tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün; birden fazla parçadan oluşan mallarda, ALICININ
veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün esas alınır.
5.3. Sipariş
öncesinde ALICI'nın talepleri doğrultusunda, üzerinde tadilat, değişiklik ya da ilave yapılmak suretiyle kişiye
özel nitelikler kazanan ürün/ürünler ile ilgili olarak cayma hakkı kullanılamayacaktır. ALICI, cayma hakkını
“Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik” te düzenlenen hususlar birlikte aşağıdaki sözleşmeler ve bunlarla sınırlı
olmamak kaydıyla benzer sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır:
- Fiyatı
finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal
veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,
- ALICI’nın
istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,
-
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsuruları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve
hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler,
-
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin
sözleşmeler,
- Cayma
hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
5.4. ALICI
tarafından cayma hakkının, ürünlerin kendisine teslimini takip eden 14 (ondört) günlük süre içerisinde yazılı veya
müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak SATICI'ya bildirimde bulunmak suretiyle kullanması durumunda, SATICI,
ürün/ürünleri ilk satıldığı haliyle yani demonte edilmiş olarak fatura aslı ile birlikte teslim almakla
yükümlüdür. ALICI, ürün/ürünlerin tesliminden önce de cayma hakkına haizdir. ALICI cayma süresi içinde
ürün/ürünleri, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde
meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olup, ALICI ürün/ürünlerin bedelinde meydana gelen değer
azalmasını tazmin etmekle yükümlüdür. SATICI, cayma hakkının kullanılması nedeni ile ALICI'nın iade edeceği
ürün/ürünleri SATICI'nın anlaşmalı olduğu nakliye şirketi aracılığıyla ve SATICI ile önceden mutabık kalınmak
sureti ile belirlenecek zamanda (tarihte) alacaktır. SATICI'nın işbu Sözleşme'nin onaylandığı tarih itibariyle
anlaşmalı olduğu Kargo Firmasının öğrenilebilmesi için SATICI ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. ALICI'nın iade
edeceği ürün/ürünleri kendi tercih ettiği SATICI'nın anlaşmalı olmadığı nakliye şirketi aracılığı ile göndermesi
durumunda nakliye bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır. Şirket iadelerinde, iade faturası düzenlenme
zorunluluğu bulunmaktadır. ALICI cayma hakkı ve anlaşmalı kargo firmaları hakkında bilgi için 08504802535 no'lu
telefondan veya [email protected] e-posta adresine e-posta gönderebilir.
5.5. Cayma
hakkının kullanılması halinde, ürün/ürünlerin bedeli ve nakliye masraflarını, ürün/ürünlerin cayma hakkının
SATICI'ya ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ALICI'nın satın alırken kullandığı ödeme aracına
uygun şekilde ALICI'ya iade edilir.
5.6. ALICI
cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı SATICI'ya ulaştırmak
üzere SATICI’nın belirticeği adrese geri göndermek zorundadır.
MADDE 6. BAŞVURU
Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın belirlediği parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilmektedir.
MADDE 7. BİLGİ
7.1.
İşbu Ön Blgilendirme Formu'nda yer alan bilgiler, kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyiniyet
ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari
amaçlarla verilmektedir.
7.2.
Mesafeli satış sözleşmesinin ve ön bilgilendirme formunda yer alan Alıcı'nın bazı kişisel bilgilerini (ad-soyad,
telefon,TC Kimlik Numarası adres veya e-posta adresleri vb. gibi) Satıcı veri sorumlusu sıfatıyla
saklamaktadır.
Satıcı, işbu
sözleşme ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da alışveriş aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, TC
Kimlik Numarası, adres, e-mail adresi, doğum tarihi gibi bilgileri; gerektiğinde Alıcı ile temas kurmak için
kullanabilir veya işbu bilgileri depolayabilir veya işleyebilir. Kişisel Veriler aynı zamanda Satıcı’nın
süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapması, veri tabanı oluşturma, pazar araştırmaları ve
iletişim/pazarlama faaliyetleri yapmak için, Satıcı’nın işbirliği içinde olduğu firmalara da aktarılabilir, bu
firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir. Alıcı, Satıcı’nın belirtilen amaçlarla işbirliği içinde
bulunduğu gerçek ve/veya tüzel kişilere, üyelerin kişisel verilerini iletmesine, işlenmesine ve depolanmasına 6698
Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında açıkça onay verdiklerini beyan ve kabul eder.
Alıcı;
dilediği zaman Kanun kapsamında Veri Sorumlusu Satıcı'ya başvurarak kendisine ait kişisel verilerin işlenip
işlenmediğini öğrenme, işlenen kişisel verileri varsa bunlara ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme
amacını ve bu verilerin amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü
kişileri bilme, kişisel verilerindeki hataların düzeltilmesini ve eğer aktarım yapılmışsa ilgili üçüncü kişiden bu
düzeltmenin istenmesini talep etme, kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde
bu verilerin silinmesini, yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini isteme ve eğer aktarım yapılmışsa bu
talebin aktarılan üçüncü kişiye iletilmesini isteme, İşlenen verilerin neticesinde kişi ile ilintili olumsuz bir
sonuç çıkmasına itiraz etme, Kanun’a aykırı veri işleme nedeniyle zararının ortaya çıkması halinde zararını
yasalar çerçevesinde talep etme hakkına sahiptir.
ALICI
Ad
Soyad:
Email:
Tarih
: